วารสารวิจัย มข. ฉบับสาขามนุษยศาสตร์และสังคมศาสตร์(ฉบับธุรกิจและเศรษฐกิจ)
ISSN 1685-2532
ภาษาไทย | English

ปีที่ 10 ฉบับที่ 1 มกราคม - มิถุนายน 2554

Corporate Social Responsibility as a Mediating Factor of Brand Loyalty in Ceramic Industry for Five-Year Bachelor’s Degree Students
หน้า 1-21
Montree Piriyakul and Boonthawan Wingwon  
บทคัดย่อ | Full Text (PDF)

Factors Influencing Intention to Buy Products on the Internet Among Thai Consumers
หน้า 22-41
Supannika Supapon and Pensri Jaroenwanit
บทคัดย่อ | Full Text (PDF)
Factor Affecting the Adoption of Electronics Commerce by Small and Medium Entrepreneurs in Northeast of Thailand
หน้า 42-57
Yotsapong Sena-noi andPensri Jaroenwanit
บทคัดย่อ | Full Text (PDF)
Factors Related to the Satisfaction in the Informal Debt Solution Project of the Informal Debtor who received loan approval in Amphoe Muang Ubonratchatanee Province
หน้า 58-77
Saran Weesapen and Paweena khampukka
บทคัดย่อ | Full Text (PDF)
The Economic Impacts of East West Economic Corridor (EWEC) on SMEs in Northeastern Thailand: Case Study of Khon Kaen and Kalasin Province
หน้า 78-96
Pensri Jaroenwanit and Suchada Chaisrisuth
บทคัดย่อ | Full Text (PDF)
Evaluation of Revival and Suspended minor agriculturists’ debts Project : Case Study in North East of Thailand
หน้า 97-108
Sirirut Jaensirisak and Thitima Praowsri
บทคัดย่อ | Full Text (PDF)
A Guideline to Apply Blue Ocean Strategy in Developing Competitive Capability of Broiler Chicken Export Industry
หน้า 109-122
Nurak Manosujarittam
บทคัดย่อ | Full Text (PDF)
THAI FASHION BRAND BUILDING FOR GEN-M LADIES THROUGH THE SENSORY MARKETING OF BRAND CONTACT
หน้า 123-139
Sayumporn Panomupathum and Chaw Wayoopagtr
บทคัดย่อ | Full Text (PDF)
The Need for Language Skills Training for Tour Company Staff in the Thailand Tourism Industry: Managerial Perspectives
หน้า 140-159
Thavorn Thitthongkam andJohn Walsh
บทคัดย่อ | Full Text (PDF)

 

งานวิจัยและบริการวิชาการ
คณะวิทยาการจัดการ มหาวิทยาลัยขอนแก่น
โทร. 0-4320-2401 ต่อ 216
โทรสาร 0-4320-2402